lessii

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av lessii - 4 februari 2012 23:31

jaha idag var det ju melodifestivalen jag och hela familjen+moster kollade på det med snacks och dricka!sen efter det kollade jag och pappa på sherlocks holm(stavas?)skit bra;)

Men de jag hejade på var såklart seeeena banan!!



och dead by april!!





och såklart loreen!<3



de var de som jag hejade på!<3


godnatt nu!!

Av lessii - 4 februari 2012 17:09

..och är nu klar!^.^nöjd chey här!!Men jag ikväll ska jag kolla på melodifestivalen med familjen+moster och så ska vi äta räkor tror jag det såg så ut..?Men vi får väl hoppas att söndagen imorn är lite trevligare än dom andra två har varit!..blivt sjuk på söndagarna!!OCH jag måste träna imorn!!

aja jag har inget annat för mig så ni får bildbomb!<3

     

nemen vem har vi hittat!!haha bild på mig som jag tog nyss ^^  

   

och ja mamma hittade mina lovikavantar!!låg i en väska!<3   

och såklart efter jag kom hem från tonår(en grupp i himmeta)så märkte jag att jag fått med mig jennys mobil xd  

dagens look!^^PS:man ser min gullis i bakrunden!!^^två gånger faktiskt!!  

och så här såg jag ut imorse!<3 snygg va?  

bildbomben är inte färdig än

för igår på en rast så vart det kaotiskt!ja asså jag och sandra har lånat jättte bra böcker som vi läser så fort vi får tid så igår på rasten läste vi såklart så moa fick låna min data då men sen kom sexorna(armèn som sandra eller jessica kallar dom)vi satt en våning över dom men vi hörde allt de sa asså de skrek och sandra vart arg på dom så hon sprang ner för att skäla ut dom!xd(såg ganska roligt utxd)men sen när hon kom upp så sprang hon och attakerade jenny!!och på fallet(de ramlade)så slogs jessica ner över dom så jenny låg läggst ner och sandra på henne och jessica på sandra!!och ingen flyttade på sig!haha jättte kul de såg ut men sandra började bara läsa mer och jessica hon..erhm..var bara som jessica är!!xd

men aja det såg riktigt roligt ut men nu när jag har berättat det så sa jag ju i början av "berättelsen"att moa fick låna min dator och hon tog kort på både"högen"och sig<3

titta på de här underbara bilder!<3

 

moa söta moa!!<3          

jessica såg att moa tog kort på de så hon bara "neej ta ett till så jag kan se snyggare ut"xd  

here is the hög!!haah man ser sandras huvud hele jessica typ och..nej man ser inte jenny!!haah  

 

och på detta kort(tror det var det)så trodde moa att den var hennes data så efter hon tagit kortet hon ba:oj eheh det var ju din data!xd  

sandra blev mosad!!xd  

och ännu mer mosad!!  


hoppas ni gillar mina söta bilder eller nej ni MÅSTE gilla bilderna!de sötase är ju på dom!!<3






Av lessii - 4 februari 2012 12:08

..att jag eller moa får taylor lautner!!asså eve skulle bestämma vem av oss som skulle få honom så då tog hon en fråga om vem som skulle få honom(så fick man rösta)än så länge leder jag^^Men allt kan hända på en helg må bästa kvinna vinna! 

               



aja om moa vinner kommer jag änndå dröma om dig min prins!!<3

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards