lessii

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av lessii - 5 februari 2012 16:38

hejhej


idag har väl inget specielt hänt?har pluggat lite,vart ute och gått och sånt..men jag ska nog forsätta plugga men jag tänkte att imorn så väljer jag månadensblogg vill du anmäla dig i sista sekund klicka here 

hittils är det fyra som har anmält sig men komigen!!fler kan väl anmäla sig?men iallafall imorn väljer jag 

Men jag ska nog pluga nu så vi ses

PS:på torsdag blir det inte så mycket bloggning inte heller på fredag ellet lördag och söndag för jag ska till malmö ;)


   

va fint väder det är!!

haha


Av lessii - 5 februari 2012 10:41

edward!!


nej jag skulle nog säga taylor/jackob men bella väljer väl ^^


jag orkar inte skriva så mycket för jag la upp ett inlägg men det försvann!-.-


men ni ska få lyssnar på en jätttte bra låt som jag lyssnar om igen!!^^


Lykke Li - Youth Knows No Pain


de har med en låt i twilight som är ganska bra..vill ni höra den?men varför sa ni inte det då ^^


själva låten

Lykke Li - Possibility

och här är när bella är vad ska man säga deprimerad för edward lämnar henne ;)


så där nu ska jag bäda rummet kolla på videor(the hillywoooood!!^^)och förhoppningsvis gå ut och gå 




Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards