lessii

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av lessii - 27 februari 2012 21:34

heej alla 

just nu lyssnar jag på 1D(one direction)har nyss spelat sims kul de va spelade lite med Eve idag annars brukar jag inte att göra det asså att spela Men imorn ska jag till stan emd farmor vi ska handla lite presenter(kläder)till mig eftersom hon inte vet vad jag har för klädssmak Men de ska bli kul!Sen på torsdag så ska jag till erikslund med moster,syskonen,mamma och mormor Ska nog shoppa in lite mer byxer då Men nu ska jag nog slappa innan jag läser eller somnar måste vara uppe tidigt imorn ska åka till stan tidigt imorn!puss

     

Av lessii - 27 februari 2012 17:02

hej nu har eve åkt(sköönt..nej skoja)men nu sitter jag och bara..ehh ja jag bara sitter bara här lyssnar på sean banan-den förste banan!(man kan lyssna på ala låtar på spotify nu)Men jag ska nog kolla runt på bloggar nu så vi ses

               

några av de bilder jag tog ;)

men nu ska jag göra några inlägg på min andra blogg(där jag gästbloggar)det känns som det bara är jag som bloggar där(hon den andra gör typ inga inlägg ju!) 

Av lessii - 27 februari 2012 15:20

jahapp nu när allt hade försvunnit..jaja bara att bita ihop och hoppas att solen kommer fram snart

Av lessii - 27 februari 2012 10:04

hej alla just nu sitter jag och eve i sängen vi snackar med Zeebran(aka elias h) på skype vi vaknade vid 8 väckt av mina syskon.. Sen käkade vi frulle och nu så sitter vi vid våra datorer och slappar 

Och igår såg vi en jätttebra film den heter:Water For Elephants den var jättebraaa

   

den är jätte bra!
Det handlar om en kille som heter Jackob(asg!den som spelade han är samma person som spelar Edward i twilight sen så heter han Jackob!xd)Men iallafall hans föreldrar dör i en bilolycka så han ger sig ut på en långvandring till staden men påväg möter han ett tåg och hoppar upp på det och kommer med i en cirkus,och möter marlena och de blir typ kära men hon är gift med August som är direktör av cirkusen men han är inte snäll!Men iallafall filmen handlar om att Jackob tar hand om en elefant som är kanska cool!Men ni måste se filmen den är bäst!

kolla på filmen gå och hyr den nuuuuuu<3

Av lessii - 27 februari 2012 09:20

hej 

länkbyte nu då med den underbara jennifer<3

 

klicka på bilden för att komma till hennes blogg!

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards