lessii

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av lessii - 25 februari 2012 21:50

hejsan folket..Har nyss kollat på melodifestivalen!Jättebra om ni frågar mig både Danny och Lisa gick vidare! Bra nu kommer jag se dom i globen när de repar!!Ännu bättre men mamma har blivit bättre nu så Eve kommer nog komma hit imorn..bara om de hittar hit såklart..Men ha en bra kväll

Jag kollade på NewMoon idag med mamma!;)   

Av lessii - 25 februari 2012 14:22

hej

jag är ganska hyper nu..Jag har kollat,kollat,och återigen kollat på twilight bloggen OCH plötsligt kom ett inlägg med att de kanske ska komma en forsättning av twilight..?kolla inlägget själva så förstår ni eller läs detta vetja


Det har som vi tidigare uppdaterat om så har det cirkulerat runt en hel del rykten om en evnetuell fortsättning efter nästa (den sista) filmen i Twilight Sagan, Liongate och Summit har varit i förhandlingar och det har som skrivet spekulerats en hel del, igår gick Stephenie själv ut med ett medelande på sin hemsida, nämligen följande:

Hey all,


Just wanted to clear up a little rumor making the rounds. I have absolutely no issues with anyone at Lionsgate. Far from being a negative thing, it’s actually a very nice feeling to know that both Lionsgate and Summit would like to make another Twilight movie if I were ever to write another Twilight book. So, thanks for the support, Lionsgate and Summit. I look forward to working for the first time with new friends at Lionsgate and working again with my old friends at Summit!


Steph

Vad detta vill säga till punkt och pricka är jag säkert precis som ni inte helt hundra på, bir det en spinn off serie? blir det fler filmer? eller är detta bara ett vänligt sätt att säga att det blir merm men kanske inte mer just nu? 

Vad tror ni? och vad skulle ni tycka om en fortsättning?

jag är ganska säker att vi kan nog få se nåt mer av twilight sagan men man vet aldrig!

Av lessii - 25 februari 2012 11:55

hej

NU kommer de komma upp TVÅ videoinlägg..aja ska ut nu seees



 
 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards