lessii

Alla inlägg under januari 2012

Av lessii - 19 januari 2012 12:39

hejsaaaaan


nu sitter jag med de söta uppe i C och väntar på att lektionen ska börja ;)


Evelina aka thebestdaysofeve.blogg.se, har tagit över Lisa's dator :D

hehe måste lägga ut detta inlägget innan hon slutar snackar med sin mammmmmma! :)

Imorrn ska jag, lisa, essa & jenny va hos sandra (L)

herrå puss o kraam <3

Av lessii - 18 januari 2012 12:30

hej alla där ute nu ska jag snart ha franska men tänkte vissa några fina bilder från håltimmen idag ;)

           

har fler men orkar inte lägga upp dom 

hejdå

Av lessii - 17 januari 2012 20:01

dag 2:en dag du aldrig kommer glömma?


jo jag har många men min favo är nog när jag och mamsen såg breaking dawn del 1 på natten!har många favo men den är EN av dom;)



heeeeeej


idag skolan som vanligit coolt va?men jag och hanin blev smurfar så vi vart smurf "bröder"fast vi är ju tjejer!xd men sen sa jag det för fort så det blev smurf "blöder"!!xd

vi är ju bara bäst OCH så gick min väska sönder när jag skulle till bussen!!?men lagade den!eller hehe lite lagad men funkar att använda..hoppas jag?jag ska snart plugga lite mer nu så vi ses smurfar;)


googeel!!



DAGENS LÅT!

Lady GaGa - "Teeth"

Av lessii - 16 januari 2012 18:51

dag 1:facebook profil bild:


har haft mig som bild men kännde för att ändra;)


till dagen då först skolan och bussen kom försent!aja baja!!

men efter skolan stack jag och sötnosarna(Sandra,Jenny,Hanin,Jessica,Eve)till donken=mcdonalds gottigt men ja lite hm!?konstigt eller vad man säger!Sandra skulle beställa glass men ingen var där så hon ba:hallå?sen kom det en men sandra såg den inte så hon bara sa hallå!igen!!xD

Och sen så ramlade en macflurry(stavas?)ner i mitt och eves knä(den var redan uppäten)men eve bara skrek jätte högt!!haha+jessica fick en ponny i sin happymeal!xd

aja dagen var bara bäst

DAGENS LÅT!

 

 Ron Pope - A Drop In The Ocean

Av lessii - 15 januari 2012 19:39

hejsan


jag orkar inte blogga men jag ska göra en sån här sak dag grej!


Dag 1: Facebook profil bild.
Dag 2: Ett kväll du aldrig kommer glömma.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: Någon jag älskar.
Dag 5: Dagens klädsel.
Dag 6: 5 finaste låtar.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Någon jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Msn profilbild.
Dag 12: 5 personer som betyder mest.
Dag 13: Finaste bild du vet.
Dag 14: Finaste citat du vet.
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16: Bild som alltid får mig le.
Dag 17: Bild på dig och din bästa vän.

Dag 18: Bild på mitt husdjur.
Dag 19: Mitt favoritprogram.

Dag 20: 20 sanningar om mig.


ja jag tänkte börja imörn<3 men hejdåå



Av lessii - 15 januari 2012 09:58

hej 


igår missade jag ju att blogga så jag ska försöka att blogga mer idag Igår då så läste jag hehe bra att veta men jag jobbade också!..sen så har jag spelat siiiimsss 3!heh ja jag vet roligt att veta va!?men idag ska vi till min mammas farmor tror jag?fast inte mamma hon är lite sick!men hon blir bättre snart!hoppas jag Men igår gjorde jag ju ingen dagens låt grej så det bli två idag aja hejdå


Amanda Fondell - I Got A Woman

eric saade-popluar


  

Av lessii - 13 januari 2012 22:57

hejsan


idag sista skoldan för denna vecka kuligt om ni frågar mig sen efter skolan stack jag och jessica,sandra och jenny till ica maxi och kollade runt jag och jenny hade pengar men jag köpte inget men det gjorde jenny såklart massor med godis!<3men sen när vi gick till skolan pratade vi lite om jessicas lilla dagdröm om eric saade men jag tänker inte berätta om den men fett kul vi hade och jessica försökte komma på vad hon ville ha i födelsedagspresent men kom inte på nåt förns senare men sen i skolan satt vi och pratade och sen kom bussen och vi åkte hemmmm!!fast jag och sandra stack till jenny och spelade GTA!<3haha kul dag idag!!!!!


men jag är så trött nu att jag måste bara kolapsa i sängen och mysa så hejdå sålänge'

    

Av lessii - 12 januari 2012 19:48

tjaa


jag skulle ju göra ett twilght inlägg igår men hann inte så gör det idag 


 

detta är robert(edward cullen)och acsely(?)(alice cullen)och fy*pip*vad ful han är när han har kapat av sitt hår!  

   

acshely när hon var på en gala typ eller nåt      

gillarna ni att leka med barbie och twilight så kan man köpa bella och edward cullen dockor!<3nåt för dig hanin!?    

gisssssaaaa!  

the 100 monkeys(han i mitten med vita hatten spelar jasper cullen)


så inte så mycket om filmen finns inte så mycket fakta om det:*


kan inte fatta att det snart är över!!! men iallafall man får se edward och bellas "tid" tillsammans 

fanvideo (ett fan har gjort det)  bra va!

hehe en parady låt om edward! 

ännu en fanvideo   som sakt det finns inte så mycket om filmen och sånt<3

okej men denna fanvideo är jäääääääte brrrrrraaaaa!!! älskar den!!+jättte braaaa låt<3




så som sagt godnatt ja jag ska inte lägga mig än men kommer nog inte blogga mer idag<3





Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards