lessii

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av lessii - 24 januari 2012 19:38

Dag 4:en person jag älskar:en person?Hm blir svårt?men jag väljer mina syskon jag älskar er så mycket..även om ni är dom määäääst irriterande personerna i ens liv!!<3


hejhej


just nu sitter jag och drogar Moa Lignells låt When I held ya på spotify!<3imorrn blir det ingen skola igen för det är vinteridrottsgrej så jag stannar hemma då får jag nog plugga hela dan för att komma ifatt allt?

men jag har skrivit ganska korta inlägg nu men jag lovar att ändra på mig det kommer nog att ändras i morgon så det blir twilight teama!<3


men vi ses på torsdag alla mina sötingar!!!

Av lessii - 24 januari 2012 10:37

hej

idag fick jag veta att jag inte ska till skolan imorn heller det betyder att jag inte får vara med på vinteridrottsdagen eller vad det heter men sak samma jag måste ju bli frisk! 

Sen har jag märkt att jag har fått fler läsare 20 st läser min blogg nu! !jätte bra


men jag ska chilla nu läsa min kära bok(sista boken av twilight)och ja jag vet jag har läst den 0192837465 gånger typ men en gång till kan inte skada! 

sen kanske försöka sova lite?      

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards