lessii

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av lessii - 4 januari 2012 19:31

hejhej


ja rubriken säger att om 316 dagar kommer breaking dawn del 2 komma hitt till sverige!men nu tänkte jag att vi ska ha lite twilight teama!!men ni vet reglerna det är ert egna val att kolla på bilderna/videorna

BILDERNA


  

DETTA ÄR EN BILD PÅ DAKOTA FANNING(JANE I VOLTORIE)     










EN BILD FRÅN FILMEN

GULLIIG BILD!

ÄNNU EN BILD FRÅN FILMEN

SKUTTSKUTTSKUTT!!!  kan ni gissa vad det är ni får  tills imorn neej det är ju kanske omslaget på filmen breaking dawn del 1!!!!!!!!!!!!!!!!!

videorna nu!

det är typ en video på när man spelade in eller nåt?





här har ni ett klipp /en scen hur eclipse

vill ni ha rosalies hår i fajt scenen kolla här!


en annan fajt scen men då är det edward och victoria!


så nu var detta inlägg klart vi ses/lesslie








Av lessii - 4 januari 2012 15:23

nemen hejsan 

idag var jag barnvakt igen till min brosa för syrran sover hos en kompis och mamma och pappa jobbar så vi satt mest vi datorn och sen åt vi fryst pizza men plötsligt fick jag akut ont i magen kunde knappt andas fick stå dubbeltfickt och känndes som jag skulle spricka för det gjorde så ont! Men nu är det lite bättre kollar på skidor med mamma det går väl sådär tror jag för dom svenska bara tre st har gått till semifinal Idag ska jag nog slappa bara för att jag hade så ont i magen men snart får ni bilderna jag ska bara komma på hur man föröver bilder från mobilen till macken hehe ja jag vet jag är inte så bra på att fixa mobiler och datorer jag är mer twilight nörd haha 

bara för att jag skrev det kom jag på att det är onsdag idag så det blir twilight idag men det får bli senare för nu ska jag forsätta kolla på skidorna så

pusspuss/lesslie


oj juste jag glömde nästan


dagens låt!


amanda fondell-my man


  

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards