lessii

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av lessii - 10 januari 2012 17:40

hejhej

idag var det första skoldagen rätt bra ändå men skolan är ju aldrig ok!skulle det inte vara för vännerna skulle ju skolan i kunna gå i ju!!Men snart ska jag ner tror jag får se om det blir lite sims sen mat tror ja  men sen TVD har snart kommit ifatt så blir det att kolla på teven som dom andra normala människorna Så jag har nog inget att snacka om så jag säger bara att jag ska kanske se eric saade live med jennsy(mitt smeknamn till jenny)så kul jag ska prata med pappa och mamma sen ringer jag jenny så vi kan bestämma när vi ska beställa blijetterna heh om det går för båda såklart<3 nu ska det bli..dagens låt!!

Bruno Mars - Grenade


  

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards