lessii

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av lessii - 5 januari 2012 12:21

hejhej


idag är det samma som på alla andra dagar att jag är barn vakt åt buskillen här hemma Också idag har jag ont imagen men inte lika mycket men tillräckligt för att bara sitta framför datan och låta brosan sitta vid den stora och kolla på bilspel eller nåt sånt..Men snart ska jag spela in skidorna till mammsen och pappsen (de är skidnördar) hehe men iallafall jag tänkte berätta att jag har hittat en sida där ni kan förboka breakingdawn del ett och ja jag vet hanín du kommer verkligen göra det!..NOT haha men om ni klickar HÄÄR så kommer ni ditt för att boka den jag ska få den jag bara måst få den!!ska tvinga mamma och pappa till tusen!!!men sen vill jag så gärna se eric saade live igen och tja jag tänkte kanske om man vill det ska ni in på denna sida och där kommer det stå mer men det kostar 495 om man vill ha en vip plats som jag vill ha så jag ska jobba mig till pengar men jag skulle gärna vilja ha en att gå med(om jag får gå på den)på hör av er på ett sms till mig isåfall 


aja dagens låt nu då!

count on me-bruno mars

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards