lessii

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av lessii - 7 januari 2012 19:11

hejhej


snart ska jag ner och klaga lite på pappa hehe nej men jag ska ner iallafall men snart är det skola ganska tråkit!menmen får ju träffa alla kompisar igen!<3

sen idag har jag mest slappat och sånt men jag och tildur(syrran)har kollat på anubis vi missade de sista avsnitten så vi kolla på datan de var jättespännande om ni vill se de senaste avsnitten så chekar ni in här!! så sen åt vi mat och det vart pasta och kyckling mumsit!<3


men jag ska tipsa om en bra bok!<3

 CIRKELN !!

det är en super bra bok som handlar om några tjejer som måste typ hjälpa varandra de är helt olika men utan varandra kan de inte överleva!!

 

läs,läs,läs!!

nu ska jag ner och läsa denna kära bok!<3

Av lessii - 7 januari 2012 13:51

hejhej


har ni saknat mig?sorry att jag inte har kunnat blogga nåt igår men i torsdags åkte jag med familjen till mormor och sen stannade jag där och sov där rätt kul och sånt sen kom jag hem igår då och har inte bloggat sen då men nu ska jag blogga igen! Men idag har jag varit ute och jobbat har ganska mycket pengar men vill kunna gå på den där konsären!<3Jag sparar ju till andra grejer som till en

sån och en

    

här!detta är ju en bok som beskriver hur dom spelade in breaking dawn!!

men så vill jag ju också gå på den där konseren men ja pengar växer ju inte på träd ju!..

men jag ska se den där konseren så aja ses mina gullisar<3

DAGENS LÅT!

what are words-chris medina

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards