lessii

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av lessii - 12 januari 2012 19:48

tjaa


jag skulle ju göra ett twilght inlägg igår men hann inte så gör det idag 


 

detta är robert(edward cullen)och acsely(?)(alice cullen)och fy*pip*vad ful han är när han har kapat av sitt hår!  

   

acshely när hon var på en gala typ eller nåt      

gillarna ni att leka med barbie och twilight så kan man köpa bella och edward cullen dockor!<3nåt för dig hanin!?    

gisssssaaaa!  

the 100 monkeys(han i mitten med vita hatten spelar jasper cullen)


så inte så mycket om filmen finns inte så mycket fakta om det:*


kan inte fatta att det snart är över!!! men iallafall man får se edward och bellas "tid" tillsammans 

fanvideo (ett fan har gjort det)  bra va!

hehe en parady låt om edward! 

ännu en fanvideo   som sakt det finns inte så mycket om filmen och sånt<3

okej men denna fanvideo är jäääääääte brrrrrraaaaa!!! älskar den!!+jättte braaaa låt<3




så som sagt godnatt ja jag ska inte lägga mig än men kommer nog inte blogga mer idag<3





Av lessii - 12 januari 2012 16:53

hej alla 


vet ni vad jag fick nyss biljetterna till eric saades konser   så glad men sen ser ni nog att jag har fått en ny header av söta randomizzz tackar du<3

men sen har jag nog hört en av dom bästa han gör cover och han är så bra!<3 lyssna!<3

denna är bäst<3

också väldigt braaaa<3


bra va!?jag fick se den första videon på hanins bloggis och bara för att han är så bra så får det här bli dagsen låt(den där uppe den första)


lessii<3

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards