lessii

Alla inlägg den 23 november 2011

Av lessii - 23 november 2011 19:59

hej har så tråkit att jag bloggar igen...

just nu sitter jag och chattar med eve(går i min franska klass)men vi har så tråkit att hon bad mig att göra ett inlägg 

så jag gör det...

okej ni vill kanske se hur denna tjej ser ut?  

söta tjej!

och här är hennes blogg<3

HÄRRRR   

så NU blev det dagens sista inlägg...hoppas jag puss


Av lessii - 23 november 2011 19:29

jaha som ni ser på rubriken så är det 358 dagar kvar och ni vill nog veta tills vad kan ni gissa?vill ni ha ledtrådar okej här får ni en video och en bild 

   

nu då...!

jaa till breaking dawn del 2! jaja ska bara vänta några dagar till...bara 358 dagar 

men jag kan vänta till 21 mars då kommer första delen ut av breaking dawn på DVD

hejdå blir nog dagens sista inlägg så hejdå! 

Av lessii - 23 november 2011 16:34

hej alla där ute


just nu sitter jag med en bandagerad(stavas?)fot och kollar runt på bloggar 

Men idag hade vi jumpa och det var då jag gjorde illa foten...dumma jumpa ser om jag inte går på jumpan i morn det får mamma bestämma...

Men ni kanske ser en grej jag har gjort om bloggen orkade inte ha en header till den så det vart utan 

Och så brukar jag inte veta vad mina inlägg ska heta så då döper man dom till låtar  hiihi smart va?

Men nu ska jag sluta babbla och bara städa...tråkit!  

Av lessii - 23 november 2011 12:21

hej alla har nyss haft jumpa och då gjorde jag illa foten...ont Men nu sitter alla utom jag typ och viker askar hihi lat jag är fast jag kan inte vika så bara därför Efter rasten ska vi ha B-språk det ska väl bli OK i think men vet inte vad jag ska göra så lägger in en/flera bilder       

   

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards