lessii

Alla inlägg den 14 november 2011

Av lessii - 14 november 2011 21:50

nemen hej jag ska snabbt blogga innan jag lägger mig...Jag vill bara säga att jag hatar dom som bestämmde att om man inte är över 15 får man inte gå alls ...suger tycker jag.Men jag ska bara säga att jag inte har bloggat o twilight på länge så imorn smäler det hehe men då ska ni få ge mig lite tips nu då


JAG VET/BRUKAR INTE VETA VAD JAG SKA SKRIVA OM?SÅ NI FÅR KOMMENTERA OCH KOMMA MED FÖRSLAG?OKEJ BRA MEN NU SKA JAG SOVA BÖRJAR BLI ,LITE TRÖTT SÅ HÄR FÅR NI EN PRESENT AV MIG...

hehe hej då!

Av lessii - 14 november 2011 16:46

men hej alla 

har nyss komit hem har haft en lite konstig dag vi skulle sluta halv två men musiken var instäld så så visste jag inte hur detta skulle sluta...nej då skojade bara jag gick till farmor och klippte mig och sen stack jag,jenny och sandra till bowlingen och bara chillade...sen tog vi bussen hem.Oj juste jag fick ett par nya skor

hehe ett par UGGS!i denna färg...men ja ska väl bara göra läxan och plugga nu så hejdå

bra låt (MEN ÄCKLIG VIDEO)

hihi jätte bra...


harre bra då 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards