lessii

Alla inlägg den 3 november 2011

Av lessii - 3 november 2011 19:35

hejsan svejsan 

jenny har åkte hem gjorde halv 5 så har inte gjort så mycket.Igår var vi vid jenny och sånt och spelade in JÄTTE roliga vidosar iallafall som första...sen åkte vi hem till mig och åt pizza sen blev det film ECLIPSE (tredje filmen av twilight) sen somnade vi 23 tidigt men vi var JÄTTE trötta...sen vaknade vi kl 9 typ?och har kollat på film bakat och sånt!men ni vill kanske se videsoarna vi spelade in...?okej ni ska få se dom här njuttt!!!


SÅ HÄR VAR DET LITE KAOS JO NI FÅR VÄL TITTA!...


 
 
   SEN BLEV DET DENNA VI ÄR KANSKE LITE KONSTIGA MEN JA VI ÄR SOM VI ÄR!
 

   

   HÄR TRODDE JENNY ATT VI VAR ICARLY??
 


 


   DENNA ÄR BARA MED JENNY!



DUBBELT UPP OCH SÅ FÅR NI SE JENNYS RUM!



 

SÅ ALLA KLARA DAAADAA


 




nu ska jag tipsa er om en grej...detta var min franska vän som har en blogg(länkar den sen)gav mig ett tips kolla


ALLA SOM SER EN LÄNKLING SOM INTE VET VAD


DET ÄR FÖR LÄNK SKA HA TYST PÅ DATORN


INNAN DE SÄTTER PÅ!



så här få ni hennes blogg!<3


heeeeerrrrrkdfhhsudfifa




så ska tjeka in på panfu

länk ditt me okej då...!<3


PANFUUU



OKEJ HEJDÅ MINA PANDOR!!















Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards