lessii

Alla inlägg den 7 november 2011

Av lessii - 7 november 2011 20:13

hehe

ja jag vill ha mer saker att skriva om!...men lite kommentarer om det tack så jag vet...men ja idag började skolan igen...buuu men ja man måste ju så blabla men ja vad hade vi för lektioner idag då?först gick vi till våran mentor(klassföreståndare)och pratade om hur veckan ska bli och sånt.Sen hade vi SO där pratar vi om greklan och ön kreta och mykene(stavas?)och KNOSSOS(stavas?)vet vi varför jag förstorade knossos?ja det vill ni vet..haha ni vet inte lalala nej då ska inte retas hihi men mitt liv nu är tråkit...HAHAHA

  

hihihihih så sött!!!

oj nu kom vi bort från ämnet...hihi men visste ni att jag har varit vid knossos?eller rättare sagt ruinerna ja det är sant!tror jag iallafall...?!men jaja det gör vi iallafall på SO:N.Sen på ENG ska vi göra filmer och jag är med jenny,jennifer och erik vi ska ha tummelisa och gissa jag ska vara tummelisa!

hihi hittade en jätte bra bild...hehe men iallafall så mer får ni veta sen!och sen hade vi musik vid halv 1 till halv 2...sent är van att sluta kvart över 12 typ!?så jaja tycker att jag är lite tråkig så jag ska sluta skriva nu men vi ses senare mina..ehh rosor!!hehe











PS:KOM PÅ NU ATT JAG SKULLE LÄGGA IN BILDERNA UNDER MITT FINA HÖSTLOV MEN GÖR DET IMORN LOVAR!!!!! 




















Av lessii - 7 november 2011 09:53

heej 


nu ska jag lägga in min önske lista!



1.TWILIGHT PRYLAR

2.PENGAR

3.SMYCKEN

4.KLÄDER

5.ERIC SAADES NYA SKIVOR 1 OCH 2

6.TWILIGHT FILMERNA ETT OCH TVÅ

7.BÖKER

8.KAMRA

9.HÖRLURAR TILL DATORN (MAC BOOK AIR)

10.PARFYM (AVRIL S)

11.DATA VÄSKA

12.DATA FODRAL

13.MARIO CART(TILL WII)

14.WII SPEL

15.LOVIKA VANTAR

16.AVRIL LAVINGE SAKER

17.MOBIL FODRAL

18.NY MOBIL SKAL TILL ZTE 

19.NY KALENDER

20.PRESENT KORT PÅ HM,KAPHAL,LINDEX,INTERSPORTS,OCH BIO

  1. NY PLÅNBOK
  2. HÅRSNODDAR(TJOCKA)
  3. NYTT ÖRNGOTT OCH PÅSLAKARN
  4. BLYRTS PENNOR
  5. SUDD
  6. NYTT HÄNGLÅS
  7. SKIVA MED ADELE
  8. SKJALAR
  9. SMINK
  10. COOLA NAGELACK
  11. SIMS 3 KVÄLLSNÖJEN OCH HUSDJUR
  12. ADIDASVÄSKA (SVART ELLER VITT)
ser lite konstikt ut men man ser ju vad det står!<3

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards