lessii

Alla inlägg den 5 november 2011

Av lessii - 5 november 2011 22:57

hej på er alla kom nyss hem från kyrkan+hemma hos mammas andra moster!de kom tårar denna kväll men också otroligt mycket skratt ska snart sova för ska upp lite tidigare imorn för sandra kommer hit glad för det har längtat efter denna tjej!<3ni får bilderna som jag tagit under lovet imorn med så nu ska jag goa ner mig under täcket och läsa en bok så hejdå på er<3  

Av lessii - 5 november 2011 16:54

kort inlägg

så här ser håret mitt ut nu

hejdå igen bloggar när jag kommer hem<3  

Av lessii - 5 november 2011 16:16

hejsan alla sitter på mitt rum och har inget att göra har nyss klätt på  mig kläderna som jag ska ha när vi går till kyrkan.Som alla vet var det allahelgonaafton saken denna helg och igår var jag pappa och

småtingarna(syrran,brosan)vid malma kyrka och ställde ditt ett ljus för farfar och idag ska vi till kyrkan för att ställa ditt ett ljus för mammas moster 

ja vi ska vara där halv 6 typ så ska väl fixa håret och sånt men ni ska få se lite bilder som jag har tagit under lovet imorn tror jag...och så ska jag vara med sandra imorn   ni får hennes blogg sen  


fint?

men ska fixa håret ni får en bild på håret om jag hinner ses sen  


PS SANDRAS BLOGG



Av lessii - 5 november 2011 11:13

hejsansejsanblubllahublla

hehe

idag tänker inte jag vaara inne på fb unfrar ni varför jo det står att några ska haka sig in på fb så säkrast är väl att inte vara inne...men deppa inte för det jo jag lovade er ett twilight klipp och den här är rolig!

så har ni kollat?jag tycker den är bäst!fast orginalen är ju ännu bättre!men 12 dagar kvar...får inte kolla man måste vänta tills den kommer på dvd i AÅRIL MAJ april maj orka vänta så länge!...men ni ska få kolla på när moa sjung igår så bra!

men ååååå vad bra säger jag ju!man blir rörd asså lovar men blir det!!!!!tillomed mamma kollade på idol för att se moa så hon är bäst!men sen var oleg där ni undrar vem kolla då men jag kan säga en grej electropop!

hehe bra eller?men nu ska jag väl inte göra nåt så hejdååå

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards