lessii

Alla inlägg den 16 november 2011

Av lessii - 16 november 2011 19:09

hej mina vänner känner mig alldeles svag har sovit lite idag men inte mycket sen blev det fiskbullar(syrran favo mat) och sen pratade man lite om twilight filmen breaking dawn med familjen utom lillebrosan.Haha syrran bara jag kan följa med dig på bion på fredag...jag bara:vi ska kolla på breaking dawn hon bara:jag följer inte med längre... haha hon avskyr verkligen...Men jag ska se den på fredag med moa,jenny och sandra såå kul vet ju liksom allt men dom är ju så bra så man kan ju inte sluta titta!      

tog denna när det VAR 15 års gräns och jag var på bio med farmor och syrran 


men nu ska jag kanske prata med jenny på skype om hon för guds skull ringer snart!annars ska jag ner och kanske sova(ja jag vet tidigt men sov bara 4 timmar inatt så måste ta igen det liksom)//lesslie

Av lessii - 16 november 2011 13:03

hej sitter här i korridoren med mina vänner alla sitter vid sina datorer förutom sandra för hon har ingen hoppas dom kan laga den sandra!jo jag ska säga att igår var jag på bio mitt i natten...hehe jag kollade med mamma på breaking dawn del 1 den var jätte bra men tror att nästa del blir ännu bättre... men jag ska se breaking dawn på fredag det ska bli jätte kul men nu ska jag sova nej då men hejdåå

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards