lessii

Alla inlägg under juni 2012

Av lessii - 3 juni 2012 10:35

Hej 

Förlåt att jag inte gjorde nå tidsinställda inlägg men på fredag var jag tvungen att gå och lägga mig tidigt eftersom att halv sju skulle jag upp och åka med tåget kl 9 till Stockholm så därför hann jag inte.

Iallafall när vi kom till sthlm så gick vi till vetekatten och åt macka,bulle och drack varm chocklad!
Men så gick vi runt lite men sen så började de regna och "värmen" bara gick ner..(Reckordet i sthlm marathon kallaste väder var 7 grader)
Sen så startade pappa vid 12 och vi såg han vid slottet när han hade sprungit 5 km,sen gick vi till mackdonalds och åt mat(och värmde oss) sen såg vi han vid strandvägen(tror jag?) Och då hade han sprunigt nästan 3 mil,sen så gick vi till mål/stadion och såg när han kom in i mål.Han kom in på 3,39 bra gjort för att springa i regn och 4 grader kallt,kan ju säga att han frös när han slutade springa!
Men de få bilderna som jag tog igår kommer upp idag sen :)
Puss

   

Av lessii - 1 juni 2012 23:46

ANTON!!
Ville bara säga det ;)
Men nu ska jag sova,fär jag ska upp tidigt imorn för att åka till huvudstaden och se när pappa springer marathon!
Puss

   

Av lessii - 1 juni 2012 17:25

Hej hej!
Idag hade vi den sista "vanliga" dagen i skolan,och bara en vecka kvar till vi slutar!!
Sen så hade vi matteprov idag,gick bra tycker jag:)
Men nu ska jag chilla lite och sen ska jag börja med min header som jag har bestämt mig att jag ska ha tills jag tröttna!
Inte som jag har nu,lite vår,sommar,höst och vinter designe.

Puss

   

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards