lessii

Alla inlägg under juni 2012

Av lessii - 7 juni 2012 22:08

Hej  

Sorry att jag inte har bloggat nå idag men jag har haft fullt upp kan man säga.

Har varit i skolan till..halv två typ och sen köpte jag leggings och skor(fick vänta på biggan till halv fyra först)

Sen så pkte jag hem med mamma och syrran och kollade på hennes skolavslutning och sen har jag fixat till morgondagen då vi ska ha avslutning!
Men nu ska jag sova så att jag är pigg till imorgon,

Puss

   

Av lessii - 6 juni 2012 20:50

Källa :haniin. 



Av lessii - 6 juni 2012 10:15

Hej på er pussgurkor!
Idag har jag sovit!Haha nej men jag vaknade vid 9 kanske och åt frulle sen så har jag bara leggat här och sofftat!
Men ska snart ta mig i kragen och gå ut och jobba!
Men vad ska ni göra idag då?

Puss

   

Av lessii - 5 juni 2012 21:08

Hej!
Sitter nu i min säng och ska sova,ja jag vet att jag har ledigt imorn men är sjukt trött efter att cyklat in till stan(1,6 mil)

Sen springa 5 km gått hem till eve byt om gått till hanin gått därifrån till donken och därifrån till skolan,haft 3 timmars sångövning och sen cyklat hem igen!
Så nu är jag slutkörd!
Imorn är det Nationaldagen och det är ledig men jag ska jobba jag!
Puss

      

Av lessii - 4 juni 2012 21:13

Hej imorn kommer jag göra en cover på Ed Sheeran's låt The A Theam.

Men ska packa lite  nu och sen läsa.

Puss

 

Av lessii - 4 juni 2012 18:28

Hej hörrni!
Idag har vi gått heeela dagen..nästan
Men vi gick till bondgårdsberget,kölstaån och halvvägs till..Nånstans?

Men långt tid tog det..säger vi

Och sen skulle vi skriva om det så inga skolarbeten idag!
Imorn ska jag ha duatlon och då ska jag och Sandra cykla in till skolan och där ska jag,Eve,Sandra och Hanin springa sen ska vi hem till Eve(hanin ska hem till sig)Där byter vi om och sen ska vi till donken och käka sen körkam sak!
Men nu ska jag gå ner och göra nåt..?

Puss

 


Av lessii - 3 juni 2012 21:07

Hej nu är jag äntligen klar med bytet!
Kanske kommer jag att fixa lite men inte så att det blir så rörig!
Men nu ska jag läsa lite eller kolla lite och sen gå ner och fixa så att MMA (MTV Movie Awards)

spelars in.Ni missar väl inte det?Kl 3:30 sänds det live här i Sverige och i morgon så sänds det kl 16:10 och 20:55!
Puss 

 

Av lessii - 3 juni 2012 11:42

Kommer att göra om på bloggen nu så ursäkta om det blir rörigt..!

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards