lessii

Alla inlägg under juni 2012

Av lessii - 14 juni 2012 16:15

1.Jag har ett måste att läsa en bok varje dag

2.Ibland kan jag vara på så dåligt humör att jag bara kan börja gråta

3.Jag kan få streesatacker och att jag blir på dåligt humör

4.Jag älskar att sjunga men får aldrig till de höga tonerna

5.Jag hade svårt med Engelska och matte när jag var mindre

6.Jag kan bara stå stilla och sen plötsligt dansa jättegalet

7.Sover med mitt gosedjur som jag haft sen jag var liten

8.När jag var liten så såg jag fula gummor i väggen när jag skulle sova och är fortfarande rädd för det

9.Brukar aldrig drömma mardrömar

10.Jag brukar dagdrömma när jag är trött

old bild  


Av lessii - 13 juni 2012 14:00

                       

Ja såhär kan jag se ut!

Av lessii - 12 juni 2012 13:00

Mig och mina vänner!

                         

                       

Bättre vänner får man leta efter!  

<<<

Av lessii - 11 juni 2012 10:00

Hej

Jag är fömodligen och badar eller vad vi gör nu med sommarjobbet men jag hade ju lovart tidsinställda inlägg så,

Jag kommer vissa dagar bomba meb bilder och andra bara skriva nåt!
Men ha en bra dag

Puss

 


Av lessii - 10 juni 2012 15:40

Idag är det Liam Payne's flickvän som fyller kära Danielle

 

Av lessii - 10 juni 2012 08:36

 

Gjort lite tidsinställda inlägg här och var under de två veckorna som kommer så att ni inte kommer bli forever alonade!

Av lessii - 9 juni 2012 19:36

Hej och förlåt!
Jag har inte varit aktiv med bloggningen denna vecka!
Men har haft fullt upp med skolavslutningen och veckan innan!
Men i fredags hade jag skolavslutning somsagt och efter det var jag med Eve och kollade på TVD sista avsnittet!
Och idag så har jag jobbat med veden hela dagen så!
Men kommer nog att bli dålig bloggning de två fösta veckorna då jag ska ha sommarjobb så vi får se hur mycket bloggning jag orkar med!
Puss

   

Av lessii - 8 juni 2012 22:22

Hej

Denna dag har varit toppen,först skolavslutning då jag var uppe på scen två gång och sjung med kören.

Sen så åkte jag till v-ås med mamma,brosan och syster min,och hämtade upp mormor påvägen ditt och sen åkte vi till en rolig resturang som jag berättar mer om senare.

Nu sitter jag och eve och håller på med våra datorer och sånt,

Och idag så kollade jag hanin och eve på sista avsnittet av TVD..Och jag kan säga att jag grät..Mer än Eve och hanin..jag är för känslig jag..

Aja nu får man vänta till säsong 4 kommer..

Puss

   

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards