lessii

Alla inlägg under juni 2012

Av lessii - 21 juni 2012 22:39

Hej hundra år sen JAG skrev här!Hoppas ni gillade de tidsinställda inläggen!Men nu ska jag sova och sen så blire att fira midsommar imorn och sen åka till dalarna på lördag så jag kommer nog inte lägga upp bilderna jag tagit under dagarna förns på söndag eller måndag!
Puss

AHHH!!!!!<  

Av lessii - 21 juni 2012 14:30

Hej

Jag är helt besat av vampyrer..Ja som Vampire Diaries och Twilight Men också Night world 

De är helt slut med mig..Snart kommer jag nog tro att vampyrer finns på riktigt..Haha 

           

 

Av lessii - 20 juni 2012 13:30

Mitt humor kan ibland vara väääldigt lågt..Ja så att andra inte ens fattar själva skämtet eller min humor!
Men ni ska få se lite av min humor och vad som får mig att bli glad!

Haha..:D

Av lessii - 19 juni 2012 12:45

Så gör man helt enkelt ett onödigt inlägg..Man kan prata om vad som helst..Men jag har inget att prata om..?

Och sedan händer det där kloka!
Man laddar upp bilder man längtar efter..

 

Breaking Dawn Part 2 kommer på bio

               

Vampire Diaries säsong 4

Sola

One Direction kommer till Svergie

Åka till grönan

Äta glass

Andra Hunger Games filmen kommer på bio

Bada i havet





Av lessii - 18 juni 2012 11:15

Jag är ett stort fan av Hunger Games och bara väntar att nästa film ska komma!

Men jag är ett stort fa av Peeta och många andra är Gale,Katniss och vissa Cato..Men Vilket Team är ni?

Ja det finns ju Team Peeta,Gale,Katniss,Cato,Clove,Effie,Haymitch,Finni
ck och Johanna

Men vilket är ni?

             


Av lessii - 17 juni 2012 09:45

Hej hej

Har fått en ny favorit låt(den slår inte Stand up och Moments eller nån av de andra 1D låtarna)Men eftersom att jag inte är Bieber fan så blev jag stort överraskad av den fina låten han skrev,och jag har tyckt mer och mer om hans låtar och att han blivit snyggare med tiden!
Låten är Turn to you

Nån mer som fasnat för den låten?

 

Av lessii - 16 juni 2012 08:00

Vad gör man inte på helgen om att lyssna på musik?

Jag brukar lyssna på youtube,spotyfy och radio och hittar alltid nya favoriter,några av de härliga låtar tänkte jag redovisa nu för er!

De två sista är mina nya favoriter av 1D :)

Av lessii - 15 juni 2012 17:00

Har hört jättemycket snack om att Robsten(Kristen och Robert)är förlovade?

De skulle vara jättekul om de var det och jag skulle verkligen vilja sen deras fina brölopp eftersom att jag tycker att de är ett av de finaste paret ever!

               

Naaw  

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards