lessii

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av lessii - 26 oktober 2011 19:12

hej

orkar igentiligen inte skriva men gör det för er skull 

dagen har varit sådär hade träslöjd!!sen håltimme(inställd no)och sen idrott det var då det började...sitter nu och är på skit dåligt humör!fick nyss veta att twilight filmen kommar vara i 15 ÅRSGÄRNS!!   det var 50 prosent att det skulle vara 11 men nu är det bestämmt ärligt talat gråter typ nästan! har längtat sen föra somarn liksom och så bir det så här!!!!!!och sen tror jag att jag inte kommer vinna biljetterna till eventet som jag tävlar om 

bara för jag vill se den ska jag droga med bilder av twilight affisher(stavas?)som jag har...


en fin bild tycker jag  


vilka är inte sötare?  




hehe fin bild va?  



mm undra vilka som har mysigt hihi  



sexy hihi  


på deras smekmånad 





taylor(min man!!)robert och kristin  




lös hår eller?långt iallafall  




mm snyggingen   


     

gänget igen  




en fin robert...  


och en ful robert  



       


baddddaaa!!!!  





så ska väl vara ledsen och plugga så hejdå

(tjejer ni är bäst måste bara säga det! )

//lesslie 



          

Av lessii - 26 oktober 2011 12:55

vill bara säga en grej jag älskar tjejorna i min klass 





     mina tjejor love <33333

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards