lessii

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av lessii - 20 oktober 2011 19:19

   hejsan svejsan lingongren

idag var det skola(ovanligt?)hade franska först sen NO där vi skriver om djurgrupper!jag håller på att skriva om pingviner såå söta sen idrott vi spelade vollyboll stackarn hanin var sjuk förra gången och nu var hon inte med på idrotten. sen mat vi åt kottleter och nån stekt potatis och fick äppelkaka det var ... inte så gott iallafall inte kakan

sen svenska vi håller på att skriva en saga och den ska vara klar imorn!måste skriva klar den idag!! sist men inte minst...matte!!!ska ha matte diagnos imorn mycke läxa här!och rubriken löd ju ZIPERALL!!

ahahah jag ska få en sån om jag sparar till den själv fast mamma och pappa ska lägga till lite money!!jag har hittat en riktigt fin ziperall ni får gärna kommentera om den var snygg eller ej!

  

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards