lessii

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av lessii - 23 oktober 2011 16:58

hej nu blir det som jag sa att det skulle bli twilight trös för att det ska bli(hoppas de ändrar)15 års gräns på twilight filmen och att jag inte kommer gå på twilight eventet...

så håll i hatten för nu kör vi(jag är chaufför HEHE xD)


OBS! VET NI INTE VAD SOM HÄNDER I BREAKING DAWN OCH INTE VILL VETA  SÅ SKA NI NOG INTE KOLLA FÖR VISSA ORD/MENINGAR KOMMER VARA MED FRÅN BOKEN/FILMEN.

har ni kollat  var den bra...jag ÄLSKAR den HEHE fast jag liksom ju älskar allt med twilight.


 DETTA VIDEO KLIPP ÄR FÖR ATT MAN KAN SE LITE ANDRA SCENER FRÅN FILMEN SOM INTE VAR MED I TRAILEN FAST NÅGRA ÄR JU GAMMLA MEN INTE ALLA!!

Kollat klart... så vad bra jag tycker att slutet när edward säger till bella nåt om bröloppet efter dom har gift sig hihi. 


OCH DETTA ÄR LITE SCENER FRÅN BRÖLOPPET !!!!!!!! KAN INTE SLUTA HOPPA NU!

har du... jag jag vet att du har det men ville bara fråga! så nu vet ni lite mer om bröllopet tihii.


BILDER FRÅN FILMEN!FAST OBS!VILL DU INTE VETA VAD SOM HÄNDER KOLLA INTE DÅ...MEN SOM MAN KOMMER MÄRKA ÄR ALLA BILDER INTE TAGNA FRÅN FILMEN MEN NÅGRA OCH DET ÄR JU DET BÄSTA!

var den bra ja visst var den HAAH  bäst var ju när oj ska kanske int säga för mycket till er som inte ville se...


ÄNNU MER BILDER ÄR BEROENDE AV BILDER...HEHE MEN JAG TROR NI KAN KOLLA PÅ BILDERNA UTAN ATT NI FÅR NÅT SÅNT SOM NI INTE VILLE VETA MEN DET ÄR PÅ EGEN RISK SÅ SKÄL INTE PÅ MIG FÖR ATT NI SÅG NÅT SOM NI INTE VILLE SE...

 har ni...bra ni börjar fatta  



så ska göra läxan nu så hejdå bloggar kanske mer i kväll











Av lessii - 23 oktober 2011 11:56

hejsan

nu är man barnvakt åt sin brosa här mamsen och papsen och syrran är istan för att syrran har sim tävling hejaheja!men ska nog kolla lite runt på fb så hör av mig senare och då blir det tröst   twilight men det är bara för att filmen kommer bli i 15 års ålder och att jag inte kunde gå på twilight eventet så ja ni som inte gillar twilight ni får bara stå ut!   

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards