lessii

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av lessii - 21 oktober 2011 17:03

hej

är på lite dåligt humör.Ska inte se när twilight skådisarna kommer till sverige moster var så snäll och gick in på en biograf och kollade efter biljetter men alla hade redan sålts  men de kanske kommer nästa år!sitter och skypar med jenny    haha en lite trött jenny   jenny!!!   hallååå!!!   hahahaha<333   sötnosen   heeheh jenny !     och nu dyker hon ner


Av lessii - 21 oktober 2011 14:58

jaha hur har eran dag varit då?min har varit bra fick veta på SO:N att jag fick B på mitt so prov fett nöjd heheh sitter och har inget att göra så skriver lite...jenny är vid kiosken med några andra och sandra åkte bil hem.Några killar i våran klass sitter och drogar en konstig låt som jag inte vill säga vad den heter.och nu kom jennifer och annie och jennifer!lite sällskap

idag ska jag kolla på idol och kaddafi(stavas?)har dött!fast man borde ha stänkt i honom i livstid fängelse!

och laila har  fått en son    


Av lessii - 21 oktober 2011 09:49

orkade inte komma på nån rubrik så bara skrev nåt

ska snart ha so (tror jag?)vi ska få våra prov då jag kommer få A hahaha 

et inte vad jag ska skriva men vi ses hejdå!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards