lessii

Alla inlägg under mars 2013

Av lessii - 16 mars 2013 14:46

Har varit och shoopat i Erikslund med Farmor, fick det som födelsedagspresent. Massor med kläder och ett par snygga skor vart det :)
Lägger upp bilderna ikväll ;)


Av lessii - 15 mars 2013 20:52

Ja då har jag fått mitt lilla "straff" för att inte hjälpt till i huset, städat osv..Har utegångsförbud hela Mars, vilket inte är så länge och jag kan klara det men den 27 Mars så kommer en film på Bio jag bara MÅSTE se! 
The Host!

Nån som har hört talats om den? Om inte kolla upp på Youtube! Jag fastnade direkt i boken och har väntat i evigheter..Så det känns lite surt att inte kunna gå på premiären..Men den 1april då J*vlar!

Nej ni får se trailen här så slipper ni söka upp den ;) Snäll jag är.

Av lessii - 14 mars 2013 20:24

Tänkte dela med dessa helt galna söta gifs på Niall, dog när jag såg dom :')

           

 


1D
Av lessii - 14 mars 2013 17:55

Först vill jag säga Krya sötnos, sen vill jag också säga att jag hittade ett blogginlägg för ett år sen och hittade en "Snygga killar lista" gissa hur mycket jag garva!


"Eve räknar upp killar som hon gillar

max

ocskar

osckar

adam

nils (jag hör dåligt-lousis xd)

max

viktor

eric

evelina-hon själv.

elias S

rickard (min kudde..)

daniel K"

:')

  

Medans vi ändå bloggar om kära Evelina kan ni ju kolla in hennes blogg vetja! 

Her bloggis  



Av lessii - 12 mars 2013 20:02

Hej

Igår var jag sjuk och fick stanna hemma, vaknade klockan 6 men orkade knappt vara uppe så fick gå upp och somna om och sen vaknade jag vid 10 igen. Då åt jag frukost och sen läste jag hela dagen i sträck från klockan 10-16. Okej jag åt mat också..;)

Boken jag läste var divergent. Helt klart värd att läsa..Vilket jag säger om alla fantasi böcker..xd

Men runt klockan 17 började jag kolla på a perks of being a wallflower. Bra film det kan jag lova er!

Men idag var jag tillbaka i skolan och när jag kom hem blev det bara plugg..

Men nu ska jag ta upp en bok jag fick på min birthday av lilla Jenny ;)

    

Av lessii - 10 mars 2013 09:31

YEEEES!!
Robin vann!! 

Igår så var Sandra, Jenny, Moa, Hanin och Evelina hemma hos mig och firade att jag fyllt 15 och sen på kvällen så kollade vi på mellon, jag var HES när mellon var klar, jag, Moa och Hanin hade skrikit så mycket för att Robin vann!! Haha helt klart skit rolig kväll!

 

http://buktaleri.bloggplatsen.se/

Av lessii - 8 mars 2013 21:44

Hej

Denna fredag var jag på bio igen hehhe, var och såg silver linings playbook med Moa, Julia och Hanin. Det var en riktigt bra film, jag och Moa kom verkligen in i filmen mot sluten, satt och prata och typ ja..Prata..

Filmen är helt klart värd att se!
Aja, imorn ska jag städa för att vi går gäster och senare på kvällen kommer mina vänner och så kollar vi på Mellon ;)

Ses ha en bra fortsatt trevlig Fredag :)

 

Av lessii - 6 mars 2013 20:54

Tjoho! 15 nu! Äntligen!

Oj utropstecken efter varje mening..Hehe. Men jag är super glad, fick stereo, bok och två hm presentkort av familjen imorse.

Sen fick jag presentkort på bio av Moa och en bok av Jenny :)

Ska ha fest för släkten på lördag och sen på kvällen kommer lite friends också :)
Kommer blir super kul!

 

Snodde Hanin's bild..Hehe


http://buktaleri.bloggplatsen.se/

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards