lessii

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av lessii - 5 mars 2013 19:48

Mormor ringde nyss och sa att jag skulle lägga upp min önskelista här. 

Så jag gör det väl :)

Liten men bra sterio med cd, usb och sdkort

Twilight Prylar

OneDirection prylar

En DVD spelare

Pengar

Presentkort på H&M, Lindex, Gina Tricot, Cubus, BikBok

Presentkort på böcker tex på bokia eller adlibris

Systemkamera eller en bra digitalkamera

Presentkort på Bio

Sängkläder med Twilight - Breaking Dawn part 2

Soundtracket till filmen Breaking Dawn part 2

Breaking Dawn part 2 

Breaking Dawn part 1 - Exlusive dvd

Alla böcker från PLL serien (Svenska)

Kläder 

Macbook air laddare

 
Dadaaa.
Nej nu blir det mer pluggning -.-
 
 
Av lessii - 5 mars 2013 17:42

Hej på er.

Sitter i mitt rum och ska plugga, har prov imorn och på fredag.

Imorn är det också min födelsedag, har längtat! Blir femton :)

Nej nu ska jag plugga ;)

 


http://buktaleri.bloggplatsen.se/ 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards