lessii

Alla inlägg under januari 2013

Av lessii - 10 januari 2013 16:58

Snart så är första veckan slut, känns ganska skönt faktiskt. Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen? Men nu när skolan är igång igen kommer bloggningen inte vara igång så himla mycket..Kommer försöka blogga mycket under helgerna istället :)

 

En ny bild från catching fire <3

Av lessii - 7 januari 2013 21:13

FDSCJDFOÖAGJSK!!!!

För sötaaaa!!! 

1D
Av lessii - 7 januari 2013 18:27

Eftersom min hals fortfarande inte är riktigt bra så har jag bestämmt mig att skriva snabbt upp dom här.


23 Dec

Mormor och henne man och moster kom dagen innan, för att vi inte skulle fira jul med dom.


H&M presentkort på 150 kr - Moster

Presentkort på nån bokhandel i hallsta - Mormor

Presentkort på 200 kr att shoppa för - Mormor

Mariokart till mig och syskonen - Mormor 


Julafton

Vi firade jul med pappas släktingar detta år, och jag fick ganska mycket presenter.

 


One Direction påslakarn - Farmor 

1D bok (One & Only) - Syrran

Pjamas - Mamma och Pappa

två linnen - Mamma och Pappa

Just dance 4 (till både mig och syrran) - Farmor

4 par strumpor - Mamma och pappa

två par stickade leggings - Farmor

Biobiljett - Pappas kusin och hans tjej 

H&M presentkort på 250 - Farbror Adam

Breaking Dawn Part 2 kalender - Pappas moster, man och pappas kusin

Touch screen gloves - Farbror Daniel, hans tjej och min kusin

lovikkavantar - Farmor och hennes man

Handgjort halsband - Brosan

Take Me home super deluxe edition (One Direction box med tröja, Take me home cd, bok och nåt armband ligger i boxen) - Mamma och Pappa


Kompisarna

Vi kompisar gav varandra julklappar när vi hade avslutning men öppnade dom inte fören på julafton

 

Stor poster på Harry Styles - Moa

One Direction kalender - Hanin

Handritad tavla - Evelina

Örhängen - Jenny

 

Annandagen

Jag, syskonen och pappa stack till min farbror nr 3 och hans fru och min kusin tillsammans med, farbror adam och fick träffa våran faster, där hade vi julklappsrace  (Nån tävling med julklappar)

Jag vann:

 

Bacon chips 

Nötter

toalettpapper

chokladglögg

Nån plast saker som ser ut som en tupp x'd

H&M presentkort på 50 Kr


Typ dagen efter annandagen?

Då stack jag, syskonen och mamma till moster och sen kom mina tre morbröder (Två av dom hade flickvänner) och min kusin (den på mammas sida) och så min morfar kom.


1000 kr - Morfar


       

Lite av mina presenter :)

 

Kanske inte nån som orkar läsa igenom allt men nu har jag skrivit upp det iaf! Nu ska jag städa rummet lite och sen fixa till skolan..(ryser) Önska min lycka till imorn   

 

 

 

 

Av lessii - 4 januari 2013 14:26

Trehundrasexton dagar till Breaking Dawn part 2 skulle komma på bio. Nu har den gått och jag väntar på att dvd ska släppas! 

Så onödigt inlägg..Jag vet.


   


Av lessii - 3 januari 2013 12:41

Jag hatar att jag inte kan göra nåt roligt under lovet!! jag spelar bara sims, kollar på film och vilar hela dagarna! Och jag hatar det..Jag vill träffa mina kompisar och ha det kul de sista dagarna på lovet..Men istället är man sjuk, ont i huvudet, kan knappt prata och vi ska inte snacka om min halsont..  

Av lessii - 1 januari 2013 19:50

Hej, och sorry över min super dåliga bloggning, men har ju firat jul och träffat vänner och sånt. Sen dagen innan nyår började jag må dåligt och på nyår mådde jag piss! Jag mår fortfarande dåligt och är för det mesta i min säng och kollar på film hela dagarna. Men så snart jag blir frisk igen ska jag göra en video om alla mina julklappar jag fått i år :) Lovar't

 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards