lessii

Alla inlägg under januari 2013

Av lessii - 18 januari 2013 14:19

Det trendras på twitter just nu, det är typ som en tävling om att 1D ska följa fem personer och man kan vara med i tävlingen om man skriver varför man ska ha en follow.

   

Var med ni med vettja om ni vill ha en follow!
https://twitter.com/onedirection


1D
Av lessii - 17 januari 2013 17:28

Jag har jätteont i fötterna, axeln och rumpan..Anledning? Jag tog spruta igår för Livmoderhalscancer och det värker i typ två dagar efter..Och så åkte jag skriskor idag på jumpan, ramlade en gång (Stolt ändå för att vara jag!) Men hamnade på ändan..Så har så ont i fötterna och baken..

  





Av lessii - 16 januari 2013 19:18

Denna vecka har jag varit så seg i skolan! Bara viljat sova hela dagarna..Bara två dagar kvar innan helg, dock ska jag sova hos Eve på fredag och bort på söndag, men aja. 

Kramis

 

Ful gammal bild från i sommras..

Av lessii - 14 januari 2013 18:48

Fick plötsligt en liten attack av att jag så gärna vill ha en tatuering nu..Ska fixa en på en gång när jag fyllt 18 ♥

 

Av lessii - 14 januari 2013 17:32

1. Sätt listan på Shuffle.
2. Klicka på Next-knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågorna.
4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag?
Marry the night

2. Kommer du komma långt i livet?
Stereo heart 


3. Hur är skolan för dig?
Mercy


4. Vilken är ditt livs themesong?
Love me


5. Vilken är din livshistoria?
We are never ever getting back together 

6. Hur ser din framtid ut?
Waterline

7. Hur blir din morgondag?
I gotta feeling

8. Vad är det bästa med dina vänner?
Marching (in the name of love)

9. Vilken sång beskriver dig bäst?
breath of life

10. Hur ser ditt liv ut just nu?
drunk

11. Vilken låt kommer spelas på din begravning?
why am I crying

12. Hur var du som barn?
ordinary people

13. Vem kommer du gifta dig med?
we found love

14. Hur ser världen på dig?
ghetto superstar

15. Vad tycker dina vänner om dig?
Brown eyes

16. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
hungry heart

17. Kommer du någonsin få barn?
9 to 5

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
spread a little light

19. Hur blir du igenkänd av folk?
miles

20. Vilken är din livsfilosofi?
Fix You

21. Vad tycker dina föräldrar om dig?
I should have kiss you

22. Tycker andra att du är attraktiv?
Call me when you're sober

23. Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
Don't you worry child

24. Hur ser du på sex?
Unchained

25. Har du fuskat på det här?
I didn't mean it


... att jag har tråkit

 


Av lessii - 12 januari 2013 19:20

..Utan att ha Twilight nedräkningen på bloggen..Den har ju varit där ett tag nu..Men nu har nedräkningen till One Direction konserten kommit upp stället. Kram <3

 

Jag nu :S

Av lessii - 12 januari 2013 18:40

                         

     

     

Happy B-Day <3

1D
Av lessii - 11 januari 2013 19:08

Hej

Fredag idag! Fast jag är så trött att jag bara vill sova nu..Men ska kolla på Sherlock (Tvserien) och sen ska jag ner och kolla på nån film med mamma och pappa. kram

 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards