lessii

Alla inlägg under augusti 2012

Av lessii - 12 augusti 2012 17:24

Hej jag kollar just på handboll's final sverige- frankrige 

Tror sverige tar silver vi ligger under just nu..

HEEEJA!!!

Av lessii - 12 augusti 2012 14:25


Hej

Nu har jag äntligen fått upp bilderna på kläderna från shoppingen, en tröja blev inte med för den ligger i tvätten men det gör väl inget.

         

Ledsen för den fösta bilden är åt fel håll men ni ser ju iallafall!
Puss 

Av lessii - 11 augusti 2012 21:41

Hej.

Ledsen att bilderna inte kom upp igår men jag skulle iväg på Julia och Romeo orkestern med mormor och moster på kvällen och sov kvar hos moster sen så jag hade inte tid att lägga upp dom.

Men imorn blir det foto dag på bloggen,med blandanat bilder från:

Shopping med vänner ♥

Bilder på syssling ♥

när jag sov hos moster ♥

Puss

 

Saknar dig muppen ♥

Av lessii - 10 augusti 2012 10:14

Hej 

Såg nyss Olly Murs på tv:en! 
Älskar hans låt :"My heart skips a beat" Och han sjung den!
Det var på sommalovsmorgon för er som undrar vart det var xd


Av lessii - 9 augusti 2012 22:38

Hej 

Åkte hem från Eve kl ett och var hemma till fem då hela familjen pkte till stan och hälsade på pappas kusin och hans tjej och deras nyfödda dotter, ( min sysslig ) som bor i sthlm och var på besök här.

Vi var där till åtta och sen har jag kollat lite på OS och varit vid datan.

Puss

 

Mera bilder på sötnosen kommer imorn,

Av lessii - 8 augusti 2012 20:25

Hej hörrni,Kan säga att jag är helt kär i James Gaisford!!
Han är min nya kärlek!

 


Av lessii - 8 augusti 2012 14:00

Hej

Jag tog inte en sån lång bloggpaus,men har tänk blogga när jag orkar och vill säga er nåt.

Är hos eve och ska sova här.Har facerapat henne nyss HAH
Men ha en bra dag så hörs vi senare!
Puss

   

Av lessii - 6 augusti 2012 19:26

Som ni märkt har jag tappat min blogglust,och jag tror jag vet vrf..Min blogg ser helt störd ut och så vet jag inte om nån gillar min blogg..Så jag lägger ner en stund,och så får vi se när jag orkar blogga och känner för't mammsen min ska göra en blogg header så får vi se när den blir klar!
Puss

 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards