lessii

Alla inlägg under augusti 2012

Av lessii - 30 augusti 2012 19:30

Hej och 1D
Jag känner att det är riktigt mycket 1D just nu men allt händer nu!!
I dag vid typ 2 hade de en twicam och jag missade den såklart..Började gråta och var så j*vla arg men jag har lugnat ner mig och kollat på deras twicam på yt, då fick jag veta att de snart ska till SWEEEEDEN!!! AHHH!!!
Jaja jag ska lugna ner mig..Lite..

Men ja nu ska jag läsa och måste plugga..F*n...
Puss

 

Omslaget på deras album Take me home! Kommer ut i november!

1D
Av lessii - 29 augusti 2012 21:37

Nu tänkte jag spamma med Liam bilder till Liam's ära så håll i 1D (åh det skulle jag vilja..xd)

                       

 

      

Löv him!
Och så bara för att det är Liam så ska ni cheka in hans twitter och följa han!

its on like donkey kong  

puss








1D
Av lessii - 29 augusti 2012 08:11

Grattis våran älskade Liam we love you! ♥

 

♥♥♥


1D
Av lessii - 27 augusti 2012 19:52

                         

Det var en jätterolig kväll med mina nära och kära!
Vi åt och skrattade och så kollade jag också på Skavlan möter Justin Bieber :)
Puss

Av lessii - 27 augusti 2012 16:34

Hej

Sitter och e barnvakt och brosan..Men jag ska nog snart fixa med läxo och saker som ska till skolan och skit..( Nej!! Hanin ditt fel att jag säger skit nu..xd ) 

Och så sitter jag och hoppar uppochner för att om nån dag ska jag få mitt 1D armband!! AHH Så j*vla taggad!!

Puss

 

Av lessii - 26 augusti 2012 19:47

Tjehena 

Idag skulle jag vart med Sandra med det vart tyvärr inte så..

Men då ägnade jag dagen åt städning, läsning, sims och mera läsning!
Så nu har jag städat rummet, läst ut en bok och spelat en nya stad på sims (ja jag är en nörd ;))

Igår var jag också på kräftskiva och bilderna därifrån kommer senare då bloggplatsen plötsligt slutade funka?

Puss

 

Sjukt bra bok, som alla borde läsa (dock tredje delen av bokserien)

Av lessii - 25 augusti 2012 17:21

Hej

Jag tänkte berätta lite om gårdagen och dagen,

Så, igår var det fredag (duh)  plus att Julia och Jennifer fyllde så jag,hanin och eve sprang (ja vi sprang) till biginn och köpte paj, för att vi inte hittade nån tårta utan nöt grejer i.

Sen så sprang vi tillbaka till franskan som liksom skulle börja då precis börja. Och vi hann precis!
Så vi åt paj på franskan och fyrrade julia som också har franska.Efter det slutade vi och då gick vi till DinSko och hittade ett par sjuuukt snygga skor som är ett måste att ha!! sen så gick vi till ullvi och väntade på bussen och så fick vi ett gott skratt! HAHA
Men sen så var jag, jenny och eve hemma hos mig och då kollade vi på Upp all night DVD om 1D och åt tacos och efter det bakade vi nå bröd med choklad i.

Sen åt vi det, ostbågar och godis och kollade på The Hunger Games och gick och la oss efter det.

Och idag har vi slappat och vart ute och gott :)
Tack för dagarna tjejer, love it  

                                       



Av lessii - 25 augusti 2012 10:17

Hänger med Eve och Jenny, de sov hos mig från igår, vi kolla på Up all night och The Hunger Games. Och sen så sov vi och det är döds vart i rummet nu..HAHA
Men nu ska vi väl hänga och garva som vi alltid gör..xd

Bilder kommer senare idag när de åkt :)

Puss

   

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards