lessii

Alla inlägg under maj 2012

Av lessii - 17 maj 2012 07:15

Godmorgon!
Vaknade nyss och sitter och lyssnar på 1D,skit bra!<333

Men ska upp och göra mig iordning för ska snart kolla på pappa när han ska springa medåkersloppet.

Puss

   

Av lessii - 16 maj 2012 21:20

Godnatt ska sova nu fasten det är helg imorn men ska se när pappa ska springa så måste upp tidigt eftersom det startar så tidigt!
Puss

   

Av lessii - 16 maj 2012 16:52

Hejhej

Sitter uppe i mitt rum och chillar!
Idag var det sista dagen för veckan,och det tackar vi för :D
Men imorn ska man på fest hos lilla evelina!!Så nice det ska bli<333

Puss

   

Av lessii - 16 maj 2012 10:27

Hej sitter i korridoren och ska snart ha idrott.

Puss

 

Av lessii - 15 maj 2012 19:43

Hej på er!
Jag kom nyss hem från släta kändes bra att springa sprang några varv,men sen så har jag bestämmt 

mig att jag ska beställa 1D dvd som kommer ut den 28 maj!

Puss

 

Av lessii - 15 maj 2012 17:42

Hej på er!
Sitter och ska snart med pappa till släta och möta upp sandra och jenny,vi ska ut och springa lite ;)
Men denna dag jag bra tyckte jag..hade bara rysligt ont i magen och fick ta en tablett av skolskörteskan.

Puss

    

Av lessii - 14 maj 2012 19:10

Hej

Denna dag stardades men att vakna..Nej men hade skola och sånt,håller på med en keynote persentation på engelskan,så ska nog forstätta med den nu!

Sen så är jag död..Ville bara att ni skulle veta det..Nej men jag vill se ONE DIRECTION!!!Och de åker imorn..Man hade ju varit smart och sett dom när man var ledig men var med kompisar i lördags och jag antar att mammsen eller pappsen inte vill stjusa för en sån sak..!!!!

Aja Harry har själv twettat att de ska ha en Europa turne och då borde de komma hit va?..Vi ligger i europa..vi ligger väl där?Ja och de var en europa turne..så?

Jaja mera om det när turnen är(sommaren 2013..)
Puss

   

Av lessii - 13 maj 2012 20:20

Hej

Skulle vara på bio nu men har haft så ont i magen idag så jag stannade hemma!

Men ska snart läsa mera ut "Eld" och tänka att One Direction är i samma land som jag! Thihhi!
Puss

   

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards