lessii

Alla inlägg under maj 2012

Av lessii - 19 maj 2012 23:08

Hej på er

Ska nog sova nu,är förjävligt trött och orkar knappt ha ögonen öppna..Men ikväll så kollade jag på "kvällen är din" där Robin Stjernberg var med i!
Och sen kollade jag på ett inspelat avsnitt av Tvd.

Puss

   

Av lessii - 19 maj 2012 14:20

Hej sitter och digga 1D som vanligt och sjunger med ibland..Iallafall idag vaknade jag av att brosan var inne hos mormor som sov kvar här(moster gjorde också det)

Brosan hade en tamburin som han gick omkring med och slog på..

Så jag tog fram min Twilight bok och läste lite om den,så jag läste ungifär tio sidor i den 139 sidiga boken..

Aja sen så åt jag frukost och sånt och har varit ute och jobbat och nu sitter jag och chillar lite!
Puss

   

Av lessii - 19 maj 2012 12:22

Hej ska ut och tjäna in lite stålar!

Puss

 

Av lessii - 19 maj 2012 08:58

Hej kollade nyss på hotmailen och den behövdes rensa så jag gjorde det,sen så kom jag till ett meddelande jag inte sett och gissa vad det var..Jo att JAG skulle få träffa Robin Stjernberg!!!!!Asså gissa om jag vart arg när jag såg det!!...


kommer vara på dåligt humör idag..  

Av lessii - 18 maj 2012 18:18

Hej har städat heela dagen!
Men nu är jag klar(vad jag hoppas?)så jag sitter och vilar lite..Snart kommer mormor och moster,och då ska vi äta tacos :D
Och senare ikväll så ska vi kolla på let's dance :)

Men nu ska ni få se vad som hamnade i min brevlåda idag<333

             

Thii!!
Jag har velat haft denna bok sen jag fyllde!!!OMG!!
Nej nu ska jag läsa lite i den,och om ni vill köpa den kan ni köpa den här:
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0316134112  

Den är dock på engelska men strunt i det!<333

Puss


Av lessii - 18 maj 2012 14:52

Rubriken säger allt..

 

Av lessii - 17 maj 2012 22:58

Hej på er!
Idag vart det att kolla på pappa som jag skrev förut,sen vid halv fem så stack vi(pappa och jag)till att hämta jenny,annie och sandra och sen åkte vi till Eve och hon hade fest!<333

Den var jätterolig vi skrattade och sprang på gatorna(nej vi var inte fulla)

Så vi hade skitroligt!
Bilderna kommer upp imorn ;)
Imorn så ska jag nog slappa,men måste vakna vid 6 nåting och vakta brosan ifall han sover måste jag sova i hans säng,mamma ska liksom stjusa pappa till jobbet :)
Puss

   

Cute boy<3

Av lessii - 17 maj 2012 12:46

Hej

Har varit i medåker hela förmiddan och kollat på när pappa sprang!
Nästa år så är det jag som ska springa också,6 km banan!

Aja det är ännu en flicka/kvinna som fyller idag,och ännu en twilightmedlem.

Puss   

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards