lessii

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av lessii - 1 juni 2013 17:48

Oscar%20Zias%20shownummer

Oscars sista dans, fick gåshud när han sjung. Kan fortfarande inte fatta varför han inte vann!


Av lessii - 1 juni 2013 10:53

Hej, jag har en stor känsla av att ni har en så mycket bättre liv en mig just nu. Igår så vaknade jag av huvudvärk och mådde jätte illa. Så gick upp och la mig igen och mamma fick sjukanmäla mig. Så jag sov kanske till lunch sen så försökte jag äta lite och gick och la mig i mammas och pappas säng för att jag inte orkade gå upp för trappen..Väl där började totyren, kändes som om jag skulle brinna ihjäl så mamma tog tempen på mig och det visade att jag hade 39,5 grader feber. Så jag försökte somna och gick på ipren hela dagen igår. Sen var det ju också let's dance finalen mellan Oscar Zia och markoolio. Hejde på Oscar men han vart slagen med en halv procent..en halv procent! Så då vart jag lite deppig..

Idag så skulle jag ha varit påväg till sthlm vid detta lag och kollat på när pappa sprang stockholm marathon..Men det vart ju inte så så jag fick stanna hemma medans de andra åkte iväg.

Aja hoppas ni har en super bra helg. kram!

 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards