lessii

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av lessii - 6 oktober 2013 12:56

Dag 1. Vem är jag?

Jag är en galen tjej som är 15 - fyller 16 om 151 dagar - Jag är en Directioner och Twihard och tillhör massor med andra fandom's. Man skulle nog kunna säga att jag är ganska galen och när jag har tråkigt kan jag vara hur galen som helst vilket mina friends kan intyga. Jag har bloggat här i två år och jag har ingen riktig kategori på vad jag blogga om utan det bara dyker upp konstiga inlägg om mig och vad jag håller på med. Jag älskar böcker och filmer och när det gäller böcker så är det fantasiböcker :3 Musik är lika viktigt som mat för mig och lägger man ihop mat + musik då är det f*cking bästa dagen eller tiden eller något..Just idag är jag också sjuk och det var inget viktigt men jag tyckte att ni skulle få veta det...

Kram

 

 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards