lessii

Alla inlägg den 3 november 2012

Av lessii - 3 november 2012 22:13

Being single doesn’t mean you’re weak, it means you’re strong enough to wait for what you deserve.   


 

...

Tjalong alla!
Idag har dagen varit..Seg till kl halv 6 då det var dags att patajja!

Men iallafall, satte alarmet på 7:55 för att jag och Eve skulle kolla på nyhetsmorgon och vänta på att 1D skulle intervjuas. Men när vi väl kommit ner och börjat kolla fick veta att de skulle visa dom kl 10..Men vi orkade inte gå upp igen så vi typ halvsov i soffan.

Sen var vi jätte sega och var uppe på mitt rum i pjamas från halv tio till ett. :P
Sen vid fyra så började fixa oss till halloween partyt och vi var häxooor! :D

Aja nu ska jag nog kolla runt på FB och sen ska jag nog sova..Måste göra klart bokrecentionen imorn

Puss

1D · Friends

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards