lessii

Alla inlägg under september 2012

Av lessii - 16 september 2012 18:53

Hej mina kära!
Helgen har bara varit bäst!!
I fredags så var moa hos mig och sov, fast vi var först uppe till fem på morgonen och kollade på VMA, Never Say Never, Breaking Dawn Part 1 och sen så spelade vi sims och dunkade musik!
Vi sov bara i 4 timmar så vi var ganska trötta på lördagen och efter frukosten stack vi ner till TV:en och kollade på ANT (program på Disney) och sen kollade vi på The Hunger Games, vid slutet av filmen kom Hanin och så kollade vi klart på Hunger Games, sen kollade vi på VMA igen eftersom Hanin ville se den :)
Sen var vi ute och, kasta äpplen i hinkar på tid (ny lek vi kom på xd) var ute och skrattade på vägen, klättrade på höhögar, gick igenom en hage och skrattade ännu mera!
Sen somnade Moa på soffan av uttmattning, så jag och Hanin lagade hamburgare och så åt vi alla tre (Efter att vi väckt moa då) ute och sist kollade vi på lilo och Stich :D
De åkte hem vid klockan halv 8 och då åkte jag till Moster.

Så hela helgen sammafattars med BÄÄÄST! 

Måste göra om!
Bilder från helgen kommer upp imorn :*

 

Puss


Av lessii - 14 september 2012 15:10

Hej

Idag har dagen gått undan och nu sitter jag och med sandra och jenny och väntar på bussen.

Ikväll ska Moa komma över och sova så vi ska kolla på VMA och Never say never!

Sandra skulle också sova men hon har ont i halsen så kunde inte :/

Men jag lägger upp lite mer blogginlägg när Moa är här

Puss

 

Av lessii - 13 september 2012 20:47

För 19 år sen föddes en ängel, nu är ängeln inte en liten vanlig kille från Mullingar utan en stor idol för många flickor runt i världen ♥

GRATTIS NIALL, I LOVE YOU ♥

                           

Hur söt får man bli ♥


1D
Av lessii - 12 september 2012 17:49

Hej på er!
Idag har jag faktiskt inte haft några lektioner utom slöjd på morgonen!Ni undrar varför?Jo för vi på Scheele och kabbe var med i nån projekt om en reklamfilm om Köping som ska vissa den "bästa" sidan av köping..
Så vi var i olika grupper och snackade och skit..Sen så stack vi till Kabbe och och kollade på alla vinnarbidragen (min film jag inte med, phu..)

Och de var väl bra vissa av dom :)
Sen så presenterades vinnarna.."trumvirrvel" Grupp ett!!
(Sandra, Moa, Miranda och Hanin)

Och så en grupp från Kabbe

*Applåder*

Men nu ska jag iaf plugga till fysikprovet vi ska ha imorn.

Puss

 

Sorry för dålig cambild..

Av lessii - 9 september 2012 18:41

Hej och hå!
Idag har jag städat rummet..Och du menar jag STÄDAT!
Sen har jag pluggat, prov imorn och på torsdag så plugg plugg!!

Senare ikväll klockan 20:00 faktiskt så är det svenska Xfactor som jag ska kolla på :D

Och jag har också börjat droga Christina Perri hennes nya skiva ät så bäst!! Måste köpa den!

Men nu måste jag plugga ses!

 

Bild på söte Kol from The Vampire Diaries ♥


Av lessii - 7 september 2012 19:38

Killarna var nomenerade till tre katigorier igår på VMA och de vann alla!

SÅ STOLT!! :')

                            

STOOOLT!


1D
Av lessii - 6 september 2012 20:23

Hej 

Sitter och har pluggat lite matte och so och ska snart in i duschen.Efter det ska jag kolla på ett TVD (Vampire diaries) avsnitt och sova.

Imorgon är det fredag och sen helg :D
Plus att ikväll är det MTV VMA galan dock kommer jag inte se det live men mamma ska spela in det så jag kan se det senare (galan börjar 2:30)

Men nu ska jag in i duschen!
Puss

 

Av lessii - 4 september 2012 20:43


Jag var ute med några tjejor från klassen och vi bowlade och åt pizza, riktigt kul!Jag tog några bilder som jag nu kan visa er!

             

Puss

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards