lessii

Alla inlägg under juli 2012

Av lessii - 15 juli 2012 16:28

Hejhej
Som hanin skrev förut så har vårat Internet försvunnit samt våra telefoner och mitt mobila nät krånglande men nu kan jag iallafall blogga och vara inne på fb (phu)
Men nu kommer jag försöka blogga igen men nu så kommer de att jag ska på semester den 17 så bloggningen kommer försvinna då med :-\ men ska försöka kasta in ett inlägg!
Puss

Av lessii - 12 juli 2012 12:00

Hej på er alla lessiis läsare! Jag är hanin (lisas vän) och jag vill bara meddela er om att lisa inte har Internet och kanske inte kommer ha det till den 17de :-( så det blir nog inte så mycket bloggning så ni bara vet.
Ha de bra!
xx

Av lessii - 9 juli 2012 18:38

Hej nu är jag påväg hem från krillan,hade jättekul med moa vi badade skrattade och hade skoj<3
Puss

Av lessii - 9 juli 2012 12:43

Hej kom ju på att jag kan mobilblogg,så ni kommer få inlägg ändå!Men nu är jag påväg till stan med pappa och ska fixa saker och sen vid tre så ska jag möta upp moa vid krillan:-)
Puss

Av lessii - 8 juli 2012 20:38

Hej på er!
Jag kommer inte kunna blogga förns på onsdag igen för i morgon ska jag till stan och fixa grejs och sen ska jag vara med Moa :) 

Och på tisdag ska vi hämta våran nya bil!

Så ni är förbereda på att bloggningen kommer inte förns onsdag!

Puss

 

Av lessii - 6 juli 2012 23:25

Hejhej

Kom hem från moster för 10 minuter sen!
Vi hade jättekul,grillade,gungade,skrattade,åt och spelade kortspel!
Jag kan säga att jag vann båda gångerna vi spelade Finne!
Puss

 

Av lessii - 6 juli 2012 18:24

Hej skriver från mobilen,ja det har kommit en mobilapp till bloggplatsen nu!Men nu är jag hos moster och vi sKa grilla:-)
Och syrran gungar och jag gör fart ja intressant:-P
Puss

Av lessii - 5 juli 2012 17:04

Hej på er!
Igår kom TheSims Medeltiden hem till oss och idag instarerade vi det :)
Det är jätteroligt men jobbigt för de är inte som de vanliga sims ;)
Men jag är sämre idag än de andra två och hostar som en dåre..
Så här kommer lite insperation om "Just girly things och before I die"

Just girly things:

         

Insperation av jenniferenstrom 

Before I die:

   

Insperation av:officialme 

Puss



Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards