lessii

Alla inlägg under september 2011

Av lessii - 30 september 2011 16:43

nemen hej

denna dag var toppen vi var med kamratstödjarna till andersgård i solmyra   vi började med att alla fick kolla på vad som fanns där och en som heter dennis gick på en brygga och den liksom sjunk när man gick på den på ett ställe haha alla bara skrattade för han var så rolig sen gick vi in och skulle intervjua varandra jag blev intetrvjuad av en tjej som heter ... kommer inte ihåg XDsen fikade vi efter det gick vi ut för att vi skulle göra övningar med varandra det var ganska kul för man skulle igenom en stor och en liten rockring utan att släppa varandras händer! sen gick vi och åt mat efter alla övningar vi skulle göra tacos muumms !! jag och sandra och moa var i en grupp med några andra vi skulle duka sen åt vi efter det skulle vi paddla kanot det var skoj jag och moa och sandra paddlade tillsammans när vi var ute på vattnet så välte några med sin kanot stackar dom !! när vi kom i land så var det dags med att ta kort sen åkte vi till skolan såå det var dagen alltså en super dag vill så gärna åka ditt nån annan gång  


NU SKA VI GRATTA SANDRA FÖDELSEDAGSBARNET GRATTIS GUMMAN!!   

Av lessii - 29 september 2011 09:27

nu så ska jag ha no prov snart har tränat så jag kommer få A! haha nej! men man hoppas att det ska gå bra men nu säger vi grattis till sandra i förskott hon fyller imorn bra att ni vet för hon ska få många grattulationer imorn blev ett litet inlägg men harre bra! 

Av lessii - 28 september 2011 18:58

nemen hej igen

idag har det varit skola igen!! haha vi hade först slöjad håller på med en ....... kan inte säga för en som läser denna blogg ska få denna sak !  men efter skolan var jag med sandra vi var en ganska kort stund men vi satt vid sims som vanligt ! och nu sitter jag och ska göra läxor har ett prov imorn ! blää  inte kul inte kul !!!

ska väl forsätta träna nu så haaaj dååååå

åå juste dagens låt    hihi har äntligen hittat den   är så glad den ska oxå var med i twilight   hiihi jag sandra vart lite sur på mig när vi satt vi datan jag ba : måste lyssna på en låt sandra ba : neej !! jag ba vad heter den? och sen började det jag letade och sandra klagade !! haha men nu har jag hittat den jaaa haha 

nu har det bra haaaj dåååå/lesslie 

Av lessii - 27 september 2011 18:13

hejsan alla 

idag har det varit skola vi hade två läxförhör och ett prov ! gick väl bra tror jag nu när jag har kommit hem satte jag mig vid sims love sims!! 

men nu ska vi snacka twilight japp!

vi börjar med lite bilder

(ni vet nog att jag är lite!intreeserad av twilight )


     

bruno mars ska vara med på soundtracket för breaking dawn! 

   

hahaha sån här godis påse vill jag ha! 


nu ska ni få lyssna på bruno mars ny låt till twilight!   lyssna... bra då så ska nu bara säga förlåt!! jag skrev att det var söndag igår herregud vad allt blev fel för mig!haha men nu hejdå//lesslie

Av lessii - 26 september 2011 20:37

hej 

idag var det ju söndag kanske alla visste XD

söndagar är ju alltid sega!!men idag var jag med sandra vi har spelat sims och när vi skulle spela sims 2 för att nån annan skulle sitte vid den stora datorn så bara vändes hela bilden vi ba:aaahaa vad händer men vi/jag forstatte spela och plötslig sandra ba :ehhe lisa jag bara vad? hon ba datan låter och vi lyssnade och japp datan lätt vi tittade på varandra och bara jaha vad gör vi nu ska datan sprängas eller??men mamma fixade den såklart men sitter nu och tittar på idol men det är inga roliga som sjunger!så gör ett inlägg istället!men nu ska jag titta vidare men ha det bra 


juste vi hade ju stuiedag och ja blir skola imorn har eng och fra till imorn men har ju pluggat! tur det ska nog titta vidare nu!!  

Av lessii - 26 september 2011 12:01

hej mina gulligrisar!

sitter nu här med sandra syrran och brosan,sandra failade nyss syrran satte sig i sandras knä och sandra ba hjällllp och de ramlade! haha

sitter nu och väntar på att sims 2 laddar det är ganska segt

nu till dagens låt tycker denna låt passar för dagen <3

Av lessii - 25 september 2011 19:41

hej 

idag har jag inte gjort nåt spiciellt har städat mitt rum ;( och vart på en fest kan man kanske säga typ vi åt smörgås tårta och sen vanlig tårta gott! imorn ska sandra komma   men sitter nu och kollar på true talent det är väll ok? men ha det bra    

Av lessii - 24 september 2011 19:43

hejsan denna dag har varit jätte bra ! först vaknade jag och jenny vid 8 typ sen vid halv 12 gjorde vi pizza (fryst) sen åt vi den ! såklart XD men efter det cyklade vi till stan där vi möte sandra vid biginn där var det tivolli !  hihihi älskar tivolli<3 fast det fanns bara två stora karusseler som vi tyckte om att åka.En åkte man som i ett sånt här hmm? man gungade typ fast åt sidan haha dåligt förklarat! men jenny skrek som en galning på den haha  den andra var typ att man satt i nån sak och den snurrade runt fast inte virrvelvinden man satt tre och tre i den fast jag och jenny satt själva i den!! efter det gick vi in för att sandra skulle köpa ett par örhängen som var på rea på HM! fast innan det såg vi att man fick måla naglarna gratis! ja och då gör man ju det  så här blev det    fint va?

så ska nog kolla på en film med mamma nu   så ha det bra nu !  

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards