lessii

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av lessii - 4 maj 2012 22:53

Hej nu kommer inlägget om Louis som Sandra har önskat sig :)

...

Louis mellannamn är William,och han föddes på julafton 1991

Han är då den äldsta medlemen i bandet.

Han var född i Doncaster, South Yorkshire, England

Han har fyra systrar;Charlotte, Felicity och tvillingarna Daisy och Phoebe,hans mamma heter Johanna och hans far Mark.

Han ögonfärg är blå(men det visste väl alla redan.?)

Louis blev avstängd från skolan och var tvungen att återta år 12...

Han kan spela piano

Hans favorit färg är mörkröd:)

The Fray är hans favorit band

Haha hör här han möte Harry första gången på en toalet cid X-Factor<3


    

...

Hoppas ni gillar det och Sandra hoppas du gillar det<3

Men komihåg vill ni ha en kändis kommentera bara :D<3



Av lessii - 4 maj 2012 16:12

..Lyssna men jag måste..Sitter och lyssnar på "in kommer gösta"en av låtarna vi kanske ha på musikprovet..

Men sorry att jag inte bloggade nå igår men jag hann inte,hade utvecklingssamtal och sen var det let's dance igår istälet för idag så sen skulle jag hinna med plugg i allt det där!

Men jag skriver inlägget om Louis Tomlinson senare idag :D

 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards