lessii

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

7/10-13

Av lessii - 7 oktober 2013 10:10


Dag 2. 20 saker som ni kanske inte vet om mig.
 1. Jag har egentligen varit ljusbrun i håret men hatade färgen så färgade mig till den färgen jag har nu.
2. Jag har världens häjdräddsla när det gäller att stå upp vid höga branter.
3. Jag brukar dagdrömma mycket.
4. Jag bryr mig inte så mycket om mitt hår.
5. Jag sminkar mig inte så ofta.
6. Är jätterädd för döden.
7. Jag mår illa av lukten av spya och blod.
8. Jag har velat bli en sångerska.
9. Jag kan knapp gå i högklackade skor, men vill kunna gå i klackskor.
10. Jag blir lätt sårad av elaka ord.
11. Jag har den sämsta konditionen.
12. Jag vill bli smalare.
13. Jag är rädd för att bli ensam när jag bli äldre.
14. Jag har alltid velat haft barn.
15. Jag vill ha ett drömbröllop.
16. Jag vill egentligen inte bli vuxen.
17. Jag ångrar massor med saker jag har gjort och sagt.
18. Jag är väldigt blyg för såna jag inte känner.
19. Jag vill att alla böcker jag läser ska bli till filmer.
20. Jag skriver böcker på min dator. 
 











 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lessii - 3 januari 2014 16:51

Jag har tagit ett stort beslut, jag ska flytta och börja blogga på for.me istället. Jag har haft denna blogg i över två år men jag vill ha lite förändring nu.  http://lessii.forme.se/ är den nya bloggen. Kramar från moi ...

Av lessii - 3 januari 2014 14:26

Halloj!  Kom hem från sleepovern med mina älskade bästa vänner för runt en halvtimme sen. Gårdagen började med att jag, Sandra och Jenny kom försent till Eve så att de tillochmed ringde oss när vi var på väg och frågade om vi hade krachat med bilen...

Av lessii - 31 december 2013 16:56

Gott nytt år hurrni! Ännu ett år har gått. Jag hade ett känn på mig när året började att det skulle bli ett superbra år. Så mycket bra som hände.  • One Direction konserten var helt klart den bästa saken som hände under året!  •Fixade p...

Av lessii - 28 december 2013 13:14

               

Av lessii - 27 december 2013 17:47

Hej, igår var hela min familj utom mamma som hade migrän hos min morbror. Ditt kom även mina två ryska morbröder, morfar och min moster. Vi åt mat och fikade, fick även lite mera presenter också. Umgicks med mina kusiner också har en liten gullunge s...

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards